x تبلیغات
رستوران نوما- کوپنهاگن دانمارک

رستوران نوما- کوپنهاگن دانمارک

بدون شک نام اصلی یکی از مهمترین رستوران های نسل خود بود. رنه ردزپی با غذای خود ژانر جدیدی از غذاها را توسعه داد. در آشپزی جدید، نوردیک به آینده نگاه می کند؛

رستوران نوما- کوپنهاگن دانمارک

 - noma – نوما- کوپنهاگن دانمارک

رستورانی که غذاهای جدید نوردیک را اختراع کرده است با نگرش جسورانه تر از همیشه دوباره متولد می شود.

آنچه باعث خاص شدن آن می شود:

بدون شک نام اصلی یکی از مهمترین رستوران های نسل خود بود. رنه ردزپی با غذای خود ژانر جدیدی از غذاها را توسعه داد. در آشپزی جدید، نوردیک به آینده نگاه می کند؛ حفر عمیق تر فصلی برای کشف محصولات گیاهی غوطه ور، در حالی که در یک دگردیسی یکپارچه در هم بافته می شود. رویکرد رویایی ردزپی برای تجلیل از ترویر (Redzepi’s visionary approach to celebrating terroir) رستوران نوما را به خاطر بشقات آرایی مینیمالیستی با تمرکز بر عناصر، به عنوان بهترین رستوران جهان در چهار سال: ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ ، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ معرفی کرد.

درباره منو غذایی:

هنگامی که نوما راه اندازی شد، ردزپی (Redzepi) یک ساختار جدید ناهار خوری را ارائه داد که در آن رستوران سالانه سه منو را ارائه می دهد، هر کدام تقریباً ۲۰ دوره، بر اساس مواد اولیه موجود در طی یک فصل خاص. فصل غذاهای دریایی نهم ژانویه تا اول ژوئن برگزار می شود. فصل سبزیجات ۲۵ ژوئن تا ۲۱ سپتامبر اجرا می شود. فصل بازی و جنگل ۱۵ اکتبر تا ۲۱ دسامبر اجرا می شود. به مهمانان توصیه می شود در هر دوره مناسب برای کام خود رزرو کنند. در طول هر فهرست، ایدئولوژی ایجاد شده توسط نام نوما صادق است: مواد اولیه بومی از طریق روشهای پخت و پز بیشماری که بافت ها را به هم میپیوندند، بررسی می شوند تا خیلی بیشتر از جمع اجزای تشکیل دهنده آنها شوند.

https://parsa-epc.com/wp-content/uploads/2019/08/Noma-WORLD-2019-DISH2.jpg

 

لیست کامل رستوران های برتر جهان

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 44
بازدید سال گذشته : 342
کل بازدید : 4901